Du gamla fria helg!

Bitterheten kring jobbet har lagt sig. Nu tar vi nya tag. Tills dess kan jag ståta med att jag är den enda på fyra
avdelningar (ca 60 anställda) som har högskoleutbildning på jobbet. Good on me! :)

****

Annars regnar det väl hallon och bilen går fint...

****

The botten is nådd på pengafronten. Igår köpte vi toapapper som man säkert får skrapsår av! Men - det var billigt! Till slut kände vi att nä, det här går inte. Så vi gick till kära svärmor som snällt ställde upp med en slant. Tacktack :)

Fru Bergman d.ä:

*****

I övrigt spenderas helgen åt en eventuell parkkväll idag, alternativt ute på balkongen med ett glas vin i handen och mina egna funderingar. Borde kunna bli skoj vilketsom. Lördagen blir det middag hos kära mor och syster yster:




Kvällstid blir det spelkväll med Sanna, Jonathan och Sussi. Jag och Jonny går ALL-IN! Eller Ååål in som det lät en blöt kväll på Patricia...

Jonathan... är inte kunglig:



som är sambo med Sanna:



Och så Sussi såklart:

Han där till vänster skulle tydligen komma hem senare på kvällen... Då blir nog fabror hård glad :P
(Förresten är det väl lite knäppt att använda internskämt på en blogg?)

****


I looove being ledig on a helg!! Hoppas alla som är lediga njuter och ni som jobbar tycker jag inte synd om, det är min tur nästa helg.

Puss
/Fia


Kommentarer
Postat av: Nina

Yo Fia! Nästa gång ska jobbet du söker bli ditt! Det är du värd. Du ska vara stolt över din högskoleutbildning! Det är nog det ända jag själv kan stoltsera med just nu, för i övrigt har jag varken pengar, jobb eller kärlek vid min sida. Men sen har jag fantastiska vänner! Och det ser ut som om du kommer ha en fantastisk helg med fina, fina vänner så njut extra mycket och jag hoppas att solen är på vår sida! Sen hoppas jag på att man hinner uppleva den lite också... men för min del är det nog mest plugg som gäller.



Nåväl kära du! Ha en RIKTIGT trevlig helg och njut lite extra av det där glas vinet på balkongen.



Puss och Kram!!!

2010-05-21 @ 17:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0