Den gamle och havet...

I fredags bar det så av på kryssning. Det var bra med ös, Jana fick napp och jag, jag hamna på golvet av någon nonchalant människa som tyckte att jag passade bra där :S? God mat på Amorella måste jag säga. Vi babblade dock bort den mesta av tiden, men sprang i ilfart till desserten och hann! Yay! Vid 5-snåret var det så dags att knyta sig, efter 24 timmars vakenhet. Sov som en stock och vaknade samma dag med bakiskänsla som redde ut sig efter frukost med croissanter och smulor i hela sängen. Jag och Jana insåg hur roligt man kan ha det med ett resårband. Vi passade även på att cykla i luften... Det var inte mycket till koordination där inte.

****

Vad är det för övrigt med kryssningar och otrohet? Kryssningar verkar göra var och varannan människa till ett otroget svin :/! Folk som är gifta, förlovade, sambos, har mångåriga förhållanden, har barn etc... går runt och pippar som om de aldrig gjort något annat! Nä, dumpa bruden eller gubben och ha't så kul, men dessförinnan så tassarna bort! Har man svårt att följa det får man helt enkelt skita i att ha något förhållande.

****

Har fått nåt virus på mailen så jag har tydligen skickat iväg nå skit till folk när jag skickat mail till dem. För att må lite bättre om mina arbetsansökningar tar jag för givet att de inte mottagits och blivit kasserade som skräppost. Känns mycket bättre :P. Pengarna från SL har inte återvänt till mitt konto. Väntar med spänning på arga samtal och diverse hänvisningar höger och vänster.

****

Idag blir det tvätt och städning av kvarten som Gud glömde. Jag ska ta mig igenom lyan systematiskt, så fort jag bara får tummen ur röven.

****

Uppdatering: Fia ska på intervju!! :D Wohoo!! De ringde idag från Huddinge kommuns social- och äldreomsorgsförvaltning och ville att jag skulle komma på intervju. Den 17:e maj vill jag att alla håller tummarna för mig... Alla som vill såklart. Hoppas givetvis att jag får jobbet, men är ändå görnöjd över att överhuvudtaget få komma på en intervju. Städningen drog ut på tiden. Har nu städat i 7½ timme och Jonny avslutar det hela nu med svabbning.

Må så gott! /Fia</br>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0