Årsdag, blindtarmsoperation och rutavdrag



Förstår ibland inte varför jag startar exempelvis en blogg, när jag ändå inte uppdaterar den? Men nu ska jag försöka skärpa mig!

Mycket har hänt. Jonny och jag har firat 7 år tillsammans ute på Dalarö, en bröllopspresent vi fick av "tjejerna".



Passade på att fota lite ankor, men fick inge vidare fokus tyvärr :( Gillar dock den till höger som tjattrar..


   

Fotomanin fortsatte en aning i fredags då jag, Therese och Jana drog iväg på vitsipppspromenad:

Fredagen spenderades med Gunnar & co för firandet av hans födelsedag på Patricia. En skoj kväll som dessvärre slutade i blindtarmsoperation för hedersgästen :/.

Jobb helgen i övrigt, kväll på lördag och 830-20 på söndagen. Man känner inte riktigt att det är helg då.

*********

Jobbsökandet är fortfarande igång för fulla muggar, försöker peppa mig själv och håller alla mina tummar att jag åtminstone får komma på en intervju någon gång.

********

Apropå rutavdraget... Jag tycker gott och väl att det kan skrotas. Förstår inte logiken till att skattebetalare ska betala för att folk inte har tid eller är lata. Lägg stålarna på äldreomsorg och skolor istället!

********

Det är inte kul att uppdatera när man inte gjort det på länge, blir liksom för mycket och stapligt och dant... Så nu skiter jag i det här och återkommer vid ett mer kreativt tillfälle.

Mors!

/Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0