Födelsedagar

Idag vill jag säga grattis till Desi och Alexandra som fyller 25! :)

Desi har jag känt sedan 4:an i grundskolan. Vi har varit med om en del små revolter under tonåren och i sjuan var vi väl inte direkt skolans mest helylle elever... Här har vi Desi:





Alexandra känner jag sedan gymnasiet, vi har inte så jättetät kontakt idag direkt men det kan hänga ihop med att hon också bor ute på landet (Uppl. Väsby :P). Alexandra till höger på 80-talsfest hemma hos oss:




För övrigt gläder jag mig över det vackra vädret - våååååår!!! :D Och så inväntar jag med viss skräck deklationen... Har aldrig fått restskatt tidigare men är varje år så nervös. Vore just toppen att få en skattesmäll på flera tusen lagom till Bali-resan (27 september drar vi :D!), huvva!

Puss & kram och nyp i stjärten

Kommentarer
Postat av: Göran

Jättefin blogg. Kul att läsa. Lycka till med allt.

2010-03-24 @ 19:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0