En liten snabbis signerad surmufflan

Sa till Jonny att jag bara skulle skriva en liten snabbis så vi får väl se hur det går.
Har egentligen inte så mycket i mina tankar... För tillfället tänker jag på mitt nya smeknamn Jonny gav mig; "Preggo-Fia" efter att jag blåst upp magen. Tycker nog att Preggo-Fia låter lite... Antingen snuskigt eller bara dumt, eller kanske en kombination? Nä, den dagen jag blir på smällen så ska jag kallas nå bättre. Med tanke på hur jag blir när jag har PMS och hur mycket hormoner som strålar runt i kroppen under graviditet så borde jag kallas något värre.
Kanske bitterfittan eller så kanske man snor Therese smeknamn som hon fick av Jonny vid en släng av PMS: Surmufflan

Handla påskägg idag... Fan va dyrt det är!! Och inte är det några extrapriser på godis i Gestapo-ICA här i byn heller! Skandalöst!
Ricky Martin har tydligen kommit ut ur garderoben - good for him och det var väl fan på tiden (läste nu att det visst var ett tag sen.. jag får skämmas)!
Nä, annars regnar det hallon.
Surmufflan signing off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0