Das första inlägg




19/9-2009

------------------------------------------------

Så skaffade man sig en blogg...
Och nu då?

Kanske ska rikta in mig på något förutom vardagliga bekymmer och tankar... Mina största intressen är matlagning och foto. Så vi säger att det blir själva grundstenen.

Vidare då.
Vem är jag?

Sofia, 24 år, relativt nygift (19/9-09) med min kära man Jonny (se bild). Bor i Trånkan där man får uppleva salut på morgonkvisten lite som det faller sig:

 


en bit utanför storstaden i en trea med tre marsvin (fr. vänster: Anna-Belle, Mimsan och Frasse):



 Jobbar ute på Lidingö sjukhem som vårdbiträde. Har fil.kand Europaprogrammet - Sociologisk inriktning från Södertörns högskola. Tycker om att sjunga och musik i största allmänhet.

Så... Då var vi kvitt med den saken.

Ska försöka förstå mig på hur det här funkar nu, får återkomma då jag vet bättre.

Mors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0