Segt...

Dagens fix:
- Sopa lite (för det tar ju sååå mycket längre tid att dammsuga?)
- Göra rent svinens bur
- Diska
- Tvätta
- Använda hemtelefon => Ringa allehanda kundtjänster
- Titta in i väggen
- Söka jobb


ÅÅÅHH så understimulerande!!! Det är vid såna här tillfällen man föreställer sig själv orka springa ett maratonlopp av ren tristess men på grund av latheten som kom med på köpet av tristessen så orkar man inte det ändå. Varför ens få idén?

Jag springer inte. Det är nån form av allergi jag har. Vi kanske kan skylla på det i alla fall. Har aldrig tyckt om att springa och fattar inte riktigt tjusningen.. Eller jo förresten! Jag kan förstå att det är skönt att gå ut och springa när man har god kondition och så. Fast nää.. Nej, springa går bort. Jag är mer av en walker.

Walker texas ranger var en dålig serie för övrigt.

Första matchen på hemmaplan på tisdag inköpt! Ska bli skoj!

Ifall det inte riktigt har gått fram så är jag ganska uttråkad och oinspirerad... Har förberett lite käk, inspirerat av detta recept:
http://www.scan.se/sitebase/default.aspx?page=sitebase/recept.aspx?id=322&pageId=1320 fast jag tänkte inte ha nån korianderkräm - det känns fel. Och sen har jag marinerat med vitlök och chili och lagt till vattenkastanjer. Vid tillagningen kommer jag nog tillsätta soja och oystersås tror jag. Kanske lite sambal så vi får lite sting på skiten.

---

Glada nyheter!! Mobilen är funktionell idag! Jonny hittade hur man ställde in 3G och tydligen så tycker Sation/Sony Ericsson att 3G borde ju heta UPblablanånting bara för att förvirra och skratta lite åt..
Men det var inte särskilt mycke roligare ändå. Me want alfapet.


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0