Påskägg, hadderiiaan haderaa

Jahapp.. Matinspirationen är nere på noll (a.k.a dags för storhandling), i förrgår blev det stuvade makaroner och köttbullar (HAHA!) och igår blev det tacos (haha) för att avslutas idag med utekäk på sushistället här i Trånkan. 

Tycker inte om sushi och tycker definitivt inte om den där misosoppan - BUuuuuuuuuu!! Den luktar som te har jag kommit fram till... Te och lite diverse kryddor för att spetsa till det lite extra. Nä fyfan! Dock var mina yakitorispett helt okej. 
Idag har jag och Therese;

 
vinat... Därav "haderiiaan haderaa"... Vi har gått igenom flygskräck, snorkling, Kina, Idi Amin och USA... Den röda tråden försvann någonstans med rödvinet...

Vi pratade en del om vår Bali-resa... 27 september drar vi till Bali på 100-årsresa (egentligen 124-årsresa men det låter inte lika kul). Vi kommer vara borta i två veckor och bo här:

 Aston Bali Resort & Spa (Tanjung Benoa)
Åh vad jag längtar!!


Gubben är och svänger sina lurviga i stan denna afton... har dock inte sagt att vi ska upp en timma tidigare än vad han tror.. HA HA!!

Har gömt påskägg och lite påskpresenter lite härvar i lägenheten... Och så har jag preppat påskäggen inför imorgon. Hela köksbordet ser ut som en enda stor godisinvasion

Blir jobb i helgen... Storhelgstillägg is very nice, tråkigt dock att Jonny för en gångs skull är lite längre ledig.

Klurade förresten på vilken dag man klär ut sig till påskkärring... Någon som vet? Tänkte skrämma mina kära farbröder och damer på jobbet :P

Simma lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0