Lathund...

Fredag innebar middag med jobbet på New Peking City tror jag det hette. Riktigt god buffe och toppen att göra sin egen wok. Namnam!
Dock på grund av att kollegorna är några år äldre så blev det ingen vidare utgång, vilket var synd. Kände mig lite på hugget! Men det blev vin hemma med Jonny och Therese istället. En värdig finisch (hade varit lite, men bara lite, kul om jag skrivit finnish *trumvirvel*).

På lördagen och söndagen blev det tokrensning deluxe. Klädkammaren, mer känd som tortyrkammaren, skulle rensas ut! Fan va skit man hade där inne... Femtielva kökshanddukar - vadan detta?! Helgen blev en enda kaskad av bortkastande! Härlig känsla att gå igenom garderob och klädkammare med slutresultatet 6 pappkassar med kläder, 6 sopsäckar med diverse kökshanddukar, handdukar, örnggott etc. Aah! Jana blev dock lite bitter på klädkastet när jag berättade att jag slängde lite med prislappar kvar :P. När jag väl nått den nivån att jag är redo att slänga kläder - då ska det ut omedelbums! Annars så blir det som det var nu i klädkammaren. Sjuttielva kassar med kläder som skulle ha slängts för ett år sedan och inte blivit av. Nä, ut med skiten!!

***

Är i jobbsökarsvängen igen... Men det ser mörkt ut även på min bänk. Sökte i alla fall ett jobb som handläggare på arbetsförmedlingen. Kanske lite motsägelsefullt men jag gillar tanken :).

Be gone evil forces - nu ska påskkilona bort! Och så har jag KVAR godis... Får skicka hit Therese så hon får gotta i sig :P.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0