Just idag är jag stark!

Så var påskhelgen förbi...



Långfredagen blev det påsklunch hemma hos svärmor:

 

 

Svärmor har två superfina vovsingar;

Lillen till vänster och Skorpan till höger

  

Det blev massa mat och massa godis



Och så en del busiga tonåringar (Jennie, Dennis och Jessica)



Jennie har sin egen blogg förresten: http://penniiie.blogg.se



****************************

Vidare så spenderades eftermiddagen/kvällen med min mamma och syster yster nere på Värdsan (den lokala finkrogen :P). Myspys!

Lördagen innebar snabb promenix på förmiddagen och sen iväg till jobbet för kvällsarbete. Söndag var arbetspasset 8:30-20:00... En trött Fia kom hem till Galne Gunnar och Farbror Hård (Jonny) som satt och spelade ett spel som gick ut på att döda så kreativt som möjligt. Testosteronet flödade i hela lägenheten.

Igår skulle jag upp kl 5, men får ett samtal 7:30 om att jag är försenad till jobbet. Rusar i ilfart upp men får dras med sega helgtider i kollektivtrafiken. Två timmar försenad till jobbet på storhelg = BU! :( Men jag jobbade igen det så förhoppningsvis blir det inge minus på lönespecen... Är det för övrigt inte lite förlegat att använda stämpelkortssystemet?

****************************

Vi har varit med pool i helgen... Hela två-tre centimeter djup, utan klor och allt!! Stopp i avloppet ledde till en droppande dusch där det kändes som att man mer gned in skiten än fick bort den... Idag var farbror rörmokare här och fixade i alla fall så nu ska jag snart hoppa in i duschen och premiärduscha! :)

Ikväll är det söderstadion som gäller med min käresta och svärfar. Gratismatch mellan Bajen och Mariehamn, ska skråla för fulla muggar!!

Tjong i medaljongen, må så gott!


Kommentarer
Postat av: pennie

wiii :D

2010-04-06 @ 16:28:25
URL: http://penniiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0