Baaah...

Idag är en sån dag då man inte skulle ha gått upp känner jag. Försöker hitta jobb någonstans, men det enda som finns är massa säljjobb. Tror visserligen att jag skulle kunna sälja, men det är inte alls min grej.
Ååh, jag vill göra nåt annat!! Spyr snart på att bara stå och trampa på samma jävla gräsplätt! :(
En positiv nyhet är att det nu går att duscha normalt - Yay!!
****
Jag har blivit kär... i Iphone! Det var ju just snyggt då jag precis fick min vinst från telia, Sation... Den är fin och bra, men Iphone har alfapet!!! Det är nästan så det saftar sig haha! Vad göra?
Fick ett presentkort från telia på 3000 spänn så man kanske skulle ta och använda det till Iphone. Men det känns dumpf, jag har ju en helt gratis Satio som inte heller går av för hackor.
****
Jobbar kväll idag och har ingen lust alls... Tänkte jag skulle fixa nån sorts lunch men det finns ingen inspiration. Igår käkade jag och Jana majskolvar och varma mackor haha! Good ol' days! Favorit i repris?
****
5-0 till Bajen på Söderstadion... Var jävligt kallt och inte särskilt spännande som ni ser på resultatet... Vi gick hem med iskalla fötter men väl ett glatt humör.
Må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0